marți, 3 februarie 2015

certitudinea că înflorești dacă nu cauți motivul să...(1)


trec
printr-o vreme cu trăiri
joase
uscate
seci
reci
știu că sunt de trăit pentru mine
că sunt ale mele
că am nevoie de ele
bob cu bob
culoare lîngă culoare
împreună
separat

trăiesc pentru
acest acum
aici
cu ei
cu pași mici
cu greșeli
cu mine
cu sunet
cu cîntec
aleg/găsesc
potrivit
să dau ocazie/șansă
florilor
să înflorească
să trezescă viață
în orice inimă
ca și a mea
nici tristă
nici egoistă
nici distantă
nici îngrijorată
dar destul de împovărată
de trăiri
de prezent
vin cu un îndemn
pentru cei ce se regăsesc
oarecum
sau probabil
aproape de /pe lîngă
mine

las inima să-mi înflorească
în multe sensuri
în cît mai multe
pentru că
florile nu și-au pierdut
încă
sensibilitatea
fragilitatea
culoarea


o altă melodie lină
să ne însoțească
căutările

 Inima șoptește despre lăuntrul nostru!

3 comentarii:

  1. Fii gata, inima mea

    fii gata, inima mea
    si-avanta-te-nainte
    lasa-i sa intarzie pe cei ce vor
    numele tau a fost strigat
    in cerul diminetii.
    bobocului de noapte-i este dor de roua
    dar floarea inflorita striga
    dupa libertatea luminii.
    sparge-ti invelisul, inima mea
    si-avanta-te-nainte!
    (Tagore)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, prieten drag! ma ajuti sa cresc :) si să infloresc!

      Ștergere
  2. The people that do good actings they could go on tv or on the blog.

    RăspundețiȘtergere