joi, 4 decembrie 2014

advent

de duminică suntem în timpul de pregătire pentru venirea unui prunc
între noi
în noi
ce loc îi pregătim?
cum o facem?
cum îl trăim?
e greu...
e cu scufundări în trăiri adînci
e cu răceli
e cu tristeți
cu pierderi
de ce?
de ce așa?
ce vrem să transmitem prin asta?
pentru ce ar veni pe lume un copil într-o astfel de viață/lume?
ce oferim noi pentru ca ziua să fie mai frumoasă, mai blîndă, mai luminoasă pentru un nou-născut?
de ce nu încetăm să generăm negativ în noi și în lume?
în sensurile pe care le dăm trăirilor zilnice...

în alți ani făceam pregătiri mai temeinice
ne/îmi propuneam și urmăream calendarul
exterior dar și sufletesc


anul acesta nu prea ne/mi-au ieșit multe din propuneri
așa că am decis ca în fiecare zi să încercăm cîte ceva

calendarul de advent l-am zărit de ceva vreme pe pinterest.com dar nu mai am sursa
nici zilele nu mai au numere sau ordine...dacă ne vin dorințe le îndesăm
poate reușim să învățăm și cifrele în perioada asta:)
dar în cele 5 zile, pentru că am început de sămbătă seară,
propuneri și încercări am avut

1. Mai multă înțelegere între noi
2. Iubire de toate și de toți
3. Iubire pentru prunci
4. Iubire pentru părinți
5. Să învățăm un colind - Și iată îngerul Gabriel...

cum spuneam
încercăm...

 voi updata postarea cu ce va sosi, în timpul acesta, la/în noi:)
 timp lin vă doresc tuturor!

6. Să fim ca peștii - tăcuți, liniștiți, în apele noastre
7. Mare grijă de lucruri, obiecte...să nu ne mai supărăm pe ele, să le stricăm, să le aruncăm..
8. Sărbătoarea Imaculatei!- ne rugăm să fim mai curați la suflet, la pantofi, la atitudini, la vina ce ne-o atribuim, la crivățul ce ne răcește
9. Să ieșim cu sania!
10 . Învățăm cifrele!
urmează pozele curînd...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu